Z operacijo Igrifikacija starih mestnih jeder Škofje Loke in Železnikov se bo vzpostavil nov turistični produkt oziroma storitev za obiskovalce Škofje Loke in Železnikov. Partnerja na projektu, Zadruga Lokatur in Javni zavod Ratitovec, se zavedata lokalnih potencialov in potreb, zato sta se odločila oblikovati nov inovativen turistični produkt, ki bo doprinesel k širši razpoznavnosti lokalnega okolja. Razvili se bosta dve poti, ena v Železnikih in ena v Škofji Loki, ki bosta temeljili na principih novih turističnih trendov, kot so “soba pobega”, “lov na zaklad” in “pripovedovanje zgodb”. Obiskovalci bodo z aktivnim sodelovanjem, osebnim izkustvom in spoznavanjem doživeli in spoznali lokalno okolje na njim zanimivejši način. Poti bosta temeljili na resničnih zgodovinskih dejstvih in lokalnih legendah. S promocijo obeh poti se bo povečalo število domačih in tujih obiskovalcev ter doprineslo k oživitvi obeh starih mestnih jeder. Zanimivi pa ne bosta samo za obiskovalce, ampak tudi za lokalno prebivalstvo, saj bosta popestrili dogajanje v mestnih jedrih ter tako pripomogli k razvoju mest.
Aktivnosti:
Operacija je razdeljena na dve fazi, v katerih bodo potekale sledeče aktivnosti:
Vir fotografij: Javni zavod Ratitovec in Zadruga Lokatur.
Namen operacije je vzpostavitev novega inovativnega turističnega produkta, ki bo doprinesel k razpoznavnosti lokalnega območja.
Escape Town Škofja Loka in Železniki, promocijski film
S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora
S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.