PROJEKT: od 10. 03. 2025 do 31. 08. 2026

Strategija promocije in celostna podoba Škofjeloškega pasijona

S prihajajočo uprizoritvijo v letu 2026 želimo povečati prepoznavnost Škofjeloškega pasijona, izboljšati kulturno-turistični potencial regije ter spodbuditi trajnostni razvoj lokalne skupnosti skozi ohranjanje in promocijo kulturne dediščine, hkrati pa omogočiti, da bo turistična ponudba Škofjeloškega pasijona nadgrajena in na voljo tudi v času, ko pasijon ni odigran. Glavni vzrok za pripravo projekta je potreba po ohranitvi in povečanju prepoznavnosti Škofjeloškega pasijona kot najpomembnejše kulturne dediščine, s katero se ponaša Škofja Loka. Čeprav je Škofjeloški pasijon pomemben simbol lokalne identitete in kulturne zgodovine, njegova promocija doslej ni bila celostno zastavljena. Pasijon se odigra samo vsakih šest let v velikonočnem času, kar pomeni, da večina obiskovalcev nima možnosti pristne pasijonske izkušnje, zato je toliko bolj pomembno, da pasijon doživijo na drugačen, a edinstven način skozi druge kanale tudi, ko ta ni odigran na trgih in ulicah Škofje Loke. Drugi pomemben vidik za za pripravo projekta je odziv na naraščajoče zanimanje za kulturni turizem in na povpraševanje po avtentičnih turističnih  izkušnjah, ki jih obiskovalci danes vse bolj iščejo. Projekt zato predvideva trajno turistično umestitev pasijona skozi vzpostavitev rednih promocijskih aktivnosti, ki bodo obiskovalcem omogočile dostop do vsebin, povezanih s pasijonom, kot osrednjim kulturnim biserom Škofje Loke, eno najpomembnejših nesnovnih dediščin Slovenije in enoto UNESCO-ve nesnovne dediščine človeštva. Območje že ima bogato kulturno dediščino in naravne danosti, vendar je turistični obisk območja omejen. Ker se Škofjeloški pasijon tradicionalno uprizarja vsakih šest let s tem niso doseženi širši učinki, saj privablja predvsem domače občinstvo in v določenem obdobju. Zaradi pomanjkanja stalne turistične infrastrukture in promocijskih dejavnosti, ki bi vključile širšo javnost in različne deležnike, Škofja Loka ne izkorišča v celoti svojega potenciala kot kulturnoturistična destinacija.

Glavni cilji projekta:

Projekt turistične umestitve Škofjeloškega pasijona, promocijske strategije in razvoja spominkov ima več ciljev:

  • povečanje turističnega obiska,
  • povečanje obiska območja v času, ko Škofjeloški pasijon ni odigran,
  • pripraviti nabor raznolikih spominkov.

 

Finančna podpora:

Vrednost upravičenih stroškov:  39.686,64  €

Vrednost sofinanciranja projekta iz sredstev CLLD: 31.749,31 €

Portal – Evropska sredstva

 

Rezultati projekta:

Rezultati projekta predvidevajo izvedbo številnih aktivnosti, ki se bodo izvedle v dveh časovnih fazah projekta.

  • Aktivnost št. 1 – Priprava promocijske strategije Škofjeloškega pasijona
  • Aktivnost št. 2 – Nadgradnja in dopolnitev CGP Škofjeloškega pasijona
  • Aktivnost št. 3 – Priprava celostne sheme promocijskih in trženjskih materialov Škofjeloškega pasijona
  • Aktivnost št. 4 – Priprava enotne celostne podobe za nabor turističnih produktov
  • Aktivnost št. 5 – Uskladitev ponudnikov in priprava prototipov produktov
  • Aktivnost št. 6 – Oblikovanje kataloga spominkov Škofjeloškega pasijona
  • Aktivnost št. 7 – Načrt promocijskih aktivnosti in priprava promocijskega materiala
  • Aktivnost št. 8 – Predstavitev prenovljene promocijske strategije in produktov
Kontakti:
  • Javni zavod 973, Zavod za organizacijo prireditev in dogodkov Škofja Loka, info@zavod973.si
  • Studio Miklavc, oblikovanje, Jure Miklavc s.p., info@miklavc.si

 

Sodelujoče organizacije v projektu:
  • Javni zavod 973, Zavod za organizacijo prireditev in dogodkov Škofja Loka
  • Studio Miklavc, oblikovanje, Jure Miklavc s.p.

Partnerji:

Deli projekt na socialna omrežja

Vsi projekti

Aktualne razvojne vsebine

Prijavi se na E-novice

S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora

S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.