Razvojna agencija Sora d.o.o. in LAS loškega pogorja sta bili s strani partnerjev projekta NEWBIE povabljeni, da na v sklopu 8. diskusijskega krožka »Kako prodati izdelke in storitve kmetij?« predstavita bogate izkušnje z blagovno znamko Babica in Dedek. Osrednja tema diskusijskega krožka, ki je 20. septembra potekal v Goriških Brdih, je bila predstavitev inovativnih načinov dostopa do trgov in trženja izdelkov ter storitev kmetij novih pristopnikov.
Kristina Miklavčič, skrbnica blagovne zanmke ter vodja projektov CLLD Marejne in Okusi Škofjeloškega, je predstavila 20-letne izkušnje s kolektivno blagovno znamko, s posebnim poudarkom na njenih začetkih, razvoju in izzivi s katerimi se blagovna znamka srečuje danes.
Foto: Barbara Gornik.
S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora
S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.